مطالب تصادفی
دسته بندی مطالب

صنايع دستي چين در مغازه هاي شمال

جاي شما خالي بود. سفر شمال سفر خوبي بود. كوتاه بود ولي كلي هوا خورديم و از طبيعت سرسبز لذت بردم. گرچه بارندگي شديدي نيز وجود داشت ولي آن هم برايمان لذت بخش بود.
ولي چيزي كه در نهايت باعث افسوس من شد اين بود كه وقتي براي خريد سوغاتي و ديدن صنايع دستي ميرفتيم متوجه شدم كه بيش از 80 درصد كالاهاي عرضه شده در فروشگاههاي صنايع دستي ساخت چين است!! واقعا تاسف آور است. وقتي از فروشنده هاي مختلف دليل غيبت صنايع دستي خودمان را سوال كردم ناكافي بودن درآمد فعاليت در توليد اين محصولات را دليل اصلي آن ميدانستند و اينكه كالاهاي چيني با قيمت بسيار پايين خريداري شده و با تعرفه بسيار نازل وارد كشور ميشوند و مصرف كننده نيز كالاي ارزان تر را ترجيح ميدهد و كاري ندارد كه صنايع دستي ايراني است يا چيتني و اصولا فط به خريد كالا فكر ميكنند تا به صنايع دستي يا ماشيني بودن آن و البته حصيرهاي چين هم ظاهرا بهتر از ايران است براي همين هم كسي سراغ آنها نميرود!!!
اميدوارم در برنامه هاي حمايت از اشتغال زايي فكري اساسي براي صنايع دستي كشور بشود. اهميت آن در اشتغال زايي، جذب گردشگر و توان بالقوه آن در صادرات كه تاثير زيادي در تبليغ نام كشور توسط محصول صنايع دستي صادراتي براي جذب دوباره توريست ايجاد ميكند بر كسي پوشيده نيست.
صنايع دستي هر كشور مثل آثار باستاني همانند شناسنامه يك ملت است. اميدوارم بيشتر به آنها پرداخته شود.

امروز متوجه شدم مقاله ام با كد 228 در كنفرانس بين المللي استراتژي ها و تكنيكهاي حل مسئله پذيرفته شده است
بعد از ارائه حتما آنرا نيز از طريق سايتم در دسترستان قرار خواهم داد. اميدوارم ارائه آن نيز با موفقيت انجام شود و از آن طريق يك گام ديگر به سمت ترويج رويكرد سيستمي نزد مديران كشور بردارم.

يكي از دوستان عزيزم لينك جالبي برايم فرسستاده بود كه لازم ديدم من نيز از اين طريق آنرا به شما معرفي كنم.
اينكه ديابت را چقدر ميشناسيد؟ يك بسته آموزشي فارسي رايگان كه همه توضيحات آن در اين لينك قرار دارد http://www.gabricdiabetes.com/unitefordiabetes/
ميدانم كه شما نيز براي معرفي آن به دوستانتان اقدام ميكنيد

در اين مدت با سوالات مختلفي از طرف شما در باره رشته و منابع درسي MBA مواجه شده ام ولي خوشبختانه در اين وبلاگ مطالب بسيار خوبي نوشته شده است كه بد نيست سري به آن بزنيد.
اينجا را هم از دست ندهيد


از اینکه برای خواندن این پست وقت صرف کردید سپاسگزارم
خواندن کامنتها، یادداشتها و نقطه نظرات شما شیرین ترین لحظات مرا در این وبلاگم شکل میدهد
لطفا نقطه نظرات خود را در خصوص این پست برایم بنویسید.
برای اشتراک مطالبم روی این تصویر کلیک کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Skype
Telegram
WhatsApp
Email
مکانی برای گفتگو در مورد این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا