مطالب تصادفی
دسته بندی مطالب

مشغله هاي ايام پايان ترم

ايام پايان ترم متاسفانه مصادف شده است با ايام پايان دانشگاه.
حيف است كه اين دوران تمام شود. محيط دانشكده و دوستان خوبي كه خودشان دريايي از تجربه و دانش هستند و لحظات مختلف و … ميروند كه به خاطرات بپيوندند و چه خوب است كه بتوانيم اين خاطرات را به خاطرات جديدتري گره بزنيم و اين دوستي ها تداومش را حفظ كند. ولي كاش باز ميتوانستيم در همان محيط دانشكده گاها به بهانه هاي مختلف در كلاسي مينشستيم و با وجود همه استرسهاي كاري و زندگي روزمره، لحظاتي را فارغ از همه مسائل خارج از كلاس، سپري ميكرديم.

منتظرم تا امتحانات ترم تمام شود. امتحاناتي كه تا اواسط مرداد ادامه خواهند داشت. تكاليف زيادي را بايد در طول ايام باقي مانده تكميل كنيم. از طرفي به خاطر اينكه زودتر زمانهايي كه صرف كلاسها ميشد را آزاد كنم دروس 2 واحدي سمپوزيومها را كه براي ترم بعدي مانده بود را براي تابستان انتخاب كردم كه ترم بعد فقط روي پايان نامه ام وقت بگذارم. موضوع پايان نامه ام هم برون سپاري خواهد بود كه خوشبختانه تاييد شد.
احساس ميكنم اين ترم دانشگاه وقت زيادي را از من گرفته است. شايد سطح معلومات و كيفيت پايين تدريس برخي اساتيد اين ذهنيت را در من ايجاد نموده است. تنها كلاسي كه با اشتياق كامل و بدون خستگي حضور داشتم و برايم ايجاد انگيزه ميكرد كلاس جناب آقاي دكتر روستا بود كه واقعا حيف شد كه تمام شد.

تعدد كارهايي كه بايد در يك زمان محدود انجام شوند هميشه دشمن تمركزم بوده اند. براي همين هم مجبورم برخي كارها را بر حسب اولويت جلو و عقب كنم. فعلا كه قصد دارم ظرف همين هفته تمام تكاليف دانشگاه را تمام كنم و ديگر جز يكي دو روز مانده به امتحانات وقتم را صرف دانشگاه نكنم. چند برنامه ترويج فروش و تغييراتي در سرويس گارانتي هم دارم كه گذاشته ام براي بعد از امتحانات. وب بيس كردن كليه عمليات پشتيباني مشتري هم از كارهايي است كه وقت زيادي از من خواهد گرفت ولي بلافاصله بعد از امتحانات در كنار پايان نامه بايد آغازش كنم.
قصدم اين است كه با تمركز روي اين موضوعات در زمان كمتري آنها را تمام كنم تا كش پيدا نكنند. مخصوصا پايان نامه كه احتمال طولاني شدن آن زياد است.

راستي در خصوص استفاده از تين كلاينتها تجربه اي داريد؟ برخي از كامپيوترهاي شركت عمرشان به سر آمده كه ميخواهم روي جايگزيني آنها با تين كلاينت بررسي كنم. خوشحال ميشوم اگر تجارب و اطلاعاتتان را با من به اشتراك بگذاريد.

دوره يك روزه مديريت خدمات را هم طراحي كردم كه در صحبتي كه با انجمن مديريت ايران داشتم قرار شد برنامه آنرا در مهر ماه برگزار كنند.
آدرس سايتش هم http://learning03.mojahedi.ir است. لطفا بازديد كنيد و اگر مطالب برايتان جالب است پيشنهاد ميكنم حتما در آن شركت كنيد و به دوستانتان نيز پيشنهاد دهيد. دوره كاملا كاربردي طراحي شده است.
همچنين دوره ديگر روشهاي قيمت گذاري نيز در مهر ماه برگزار خواهد شد كه از شرمندگي دوستاني كه در دوره قبل ثبت نام نموده بودند ولي نتوانستند استفاده نمايند نيز در بياييم. اطلاعات اين دوره دو روزه نيز در آدرس http://learning02.mojahedi.ir قرار دارد
براي دوره ها و سمينارهاي آموزشي يك ليست پستي الكترونيكي درست كردم كه علاقمندان به اطلاع از آخرين سمينارها و يا تغييرات آنها از طريق ايميل به سرعت با خبر بشوند. در صورت تمايل ميتوانيد از طريق آدرس http://learning.mojahedi.ir در آن عضو شويد تا خبرهايش زودتر به دستتان برسد. تاريخ دقيق هر دو دوره فوق را از طريق خبرنامه دوره ها به عرضتان خواهم رساند

اخيرا گوگل بازي آن لاين جديدي را به نام Image Labeler ارائه نموده است كه مورد استقبال بسياري از كاربران اينترنتي نيز قرار گرفته است.
در اين بازي دو نفره تصويري نمايش داده ميشود كه شركت كنندگان در اين بازي ميبايست كلمه اي در شرح اين تصوير بنويسند و اگر هر دو بازيكن به يك كلمه مشتركي اشاره كنند امتياز ميگيرند.
مثلا با نمايش تصوير درختي روي تپه بازيكنان هم به درخت و هم به تپه اشاره ميكنند كه اگر هر دو با هم و همزمان به درخت اشاره كنند امتياز ميگيرند.
نكته جالبي كه در اين بازي مد نظر قرار گرفته است اين است كه گوگل از اين طريق يك بانك اطلاعاتي براي عكس ايجاد ميكند تا از اين پس در جستجوي عكسها انتخابهاي مناسب تري به جستجو كنندگان عكس از روي كلمه ارائه شود.
در اصل با طراحي اين بازي گوگل موتور جستجوي خود را از طريق روباتي كه طراحي نموده است تقويت مينمايد.

برنده متعهّد مي‌شود و بازنده وعده مي‌دهد

برنده گوش مي‌دهد
بازنده فقط منتظر رسيدن نوبت خود براي حرف زدن است
برگرفته از كتاب برندگان و بازندگان


از اینکه برای خواندن این پست وقت صرف کردید سپاسگزارم
خواندن کامنتها، یادداشتها و نقطه نظرات شما شیرین ترین لحظات مرا در این وبلاگم شکل میدهد
لطفا نقطه نظرات خود را در خصوص این پست برایم بنویسید.
برای اشتراک مطالبم روی این تصویر کلیک کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Skype
Telegram
WhatsApp
Email
مکانی برای گفتگو در مورد این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا