مطالب تصادفی
دسته بندی مطالب

کدام فروشگاه ساز ایرانی را انتخاب کنم؟

کدام فروشگاه ساز ایرانی را انتخاب کنم؟
در حال تدوین چهارچوبی برای مقایسه و ارزیابی سایتهای ایرانی که خدمات فروشگاه دهی انجام میدهند هستم
همانگونه قبلا چه در متن و چه در ویدئوها خدمتتان توضیح داده ام کلا فروشگاه اینترنتی برپا کردن روی سه مدل استوار است:
1- استفاده از سی ام اس های تخصصی آماده (میزبانی شما)
2- استفاده از سایتهای فروشگاه دهی آنلاین (میزبانی خودشان)
3- نوشتن فروشگاه اختصاصی (میزبانی شما)
در مورد ردیف 1 که در خصوص برخی تفاوتهای مجنتو و ووکامرس و …. مطالبی عرض کرده ام ولی مفصل در آینده نزدیک به آن خواهم پرداخت.
ردیف 3 توضیحی کوتاه تقدیم خواهم کرد
ولی در مورد ردیف 2 و با توجه به زیاد شدن تعداد سایتهایی که خدمات تحویل فروشگاه اینترنتی آماده را  اغلب هم به صورت آنلاین عرضه میکنند، قطعا با پرسشهایی برای بررسی تفاوتها و نقاط ضعف و قدرت هر کدام و میزان تطابقشان با نیازهای شما مواجه هستید که بررسی آنها از جوانب مختلف  کمک بزرگی برای شما خواهد بود. ضمن آنکه به خود آنها هم کمک میکند خودشان را محک زده و با پی بردن و شناسایی نقاط قابل بهبود (اصولا چیزی به عنوان نقطه ضعف معنا ندارد) محصولشان را حرفه ای تر و بهتر نمایند.
از تجارب سالهای گذشته ام در ارزیابی عملکرد و مدلهای تعالی سازمانی و بهبود کیفیت و پروژه های ارزیابی و مقایسه سالهای قبل نیز استفاده خواهم کرد.
این کار برای اولین بار در کشورمان اتفاق خواهد افتاد و مطمئنم اولین حضار برنده های واقعی این ارزیابی خواهند بود.
مشغله های کاری اجازه نمیدهد تمام وقت به آن بپردازم ولی از تمامی وقتها و فرصت آزادم برای پرداختن به آن استفاده خواهم کرد تا زودتر آماده و عرضه شود.
فراخوان ثبت نام سایتهای ارائه کننده خدمات فروشگاه دهی را علیرغم آنکه تقریبا 99% آنها را میشناسم در همینجا و از طریق بلاگم منتشر خواهم کرد تا فقط کسانی که تمایل دارند (یا بهتره بگیم شهامتش را دارن) ارزیابی شده و با رقبایشان مقایسه شوند مورد بررسی قرار گیرند.
در نهایت آنها را با برترینهای دنیا نیز مقایسه خواهم کرد تا نقاط قابل بهبودشان ابزاری شود برای بهبود عملکرد و پیشرفت خودشان با امید برتری سایتهای ایرانی نسبت به همه رقبای خارجی شان.
در اصل با این کار با یک تیر چند نشان میزنیم. هم شرکتهای عرضه کننده خدمات بهبود یافته و متعالی تر میشوند و هم کسانی که نیاز به برپایی فروشگاه اینترنتی در این بستر دارند میتوانند با اطمینان خاطر محصول متناسب با نیازشان را انتخاب کنند.
بعدها شاید جشنواره اش هم کردم. جشنواره فروشگاههای اینترنتی ایران. که هم فروشگاهها باشند و هم فروشگاه سازها و همه از هم یاد بگیریم
با امید به روزی برای تمامی کارآفرینان ایرانی
منتظر خبرهای بعدی در این خصوص باشید
Facebook
Twitter
LinkedIn
Skype
Telegram
WhatsApp
Email
مکانی برای گفتگو در مورد این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا