مطالب تصادفی
دسته بندی مطالب

اندر ماجرای دمین خذف شده مان

بالاخره در نهایت پس از آنکه قریب 13 ماه از حذف شدن ناگهانی دامنه معتبر اینترنتی مان میگذرد رای شورای حل اختلاف برایمان صادر شد.
در این رای که تاریخ رسیدگی آن 12/09/86 ثبت شده است شورای حل اختلاف تهران به استناد بند 10 ماده 84 قانون آئین دادرسی دادگاههای عمومی در امور مدنی قبول زحمت فرمودند و در رایی که به تاریخ 17/06/87 میباشد برایمان چنین مرقوم فرموده اند که چون این دامنه به واسطه یک شرکت به ثبت رسیده است و چون شرکت ثبت کننده مالکیت و سمتی ندارد لذا رسیدگی به آن صورت نمیگیرد و اگر اعتراضی وجود دارد ظرف 20 روز باید اعلام شود!!!!
خیلی خیلی از این که در این همه مدت وقت و انرژی و هزینه صرف کردیم و زحمتشان انداختیم تا حرفی را که در ابتدا میتوانستند بگویند بعد از 13 ماه دوندگی به ما بگویند متاسف شدم.
تازه همینک مهلت اعتراض ما به سر رسیده است
برای رفع تکلیف به نظر روش مسخره ای می آید.
شاید هم مسخره مان کرده اند؟
من که سر در نیاوردم
شما هم خودتان را خسته نکنید…
برای اطلاع دوستانی که در جریان نیستند خلاصه عرض میکنم که در حالیکه دو سال و 11 ماه از اعتبار دامنه رادان دات آی آر ما باقی مانده بود در اقدامی ضربتی دامنه ما توسط پژوهشگاه فیزیک نظری حذف شده و همان روز نیز توسط شخصی به ثبت رسیده است و علیرغم ادعای ما مبنی بر 4 سال سابقه مالکیت این دامنه و نام تجاری ثبت شده مان گفتند چون توسط کس دیگری ثبت شده است باید رای دادگاه باشد تا آنرا بازگردانیم.
و این همه آخر رای دادگاه بعد از 13 ماه وقت تلف کردن. در حالیکه قبلا شورا گفته بود حق با شماست و برای صدور رای دادگاه منتظر باشید!!

ضمنا مجله مدیریت شماره 135-136 در صفحه 45 خود مقاله من تحت عنوان جرخه عمر نام تجاری را چاپ نموده است. اگر دوست داشتید مطالعه کنید


از اینکه برای خواندن این پست وقت صرف کردید سپاسگزارم
خواندن کامنتها، یادداشتها و نقطه نظرات شما شیرین ترین لحظات مرا در این وبلاگم شکل میدهد
لطفا نقطه نظرات خود را در خصوص این پست برایم بنویسید.
برای اشتراک مطالبم روی این تصویر کلیک کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Skype
Telegram
WhatsApp
Email
مکانی برای گفتگو در مورد این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا