مطالب تصادفی
دسته بندی مطالب

برگزيده شدن كارگاهم در كنفرانس شش سيگما

ارائه مقاله من در اولين كنفرانس شش سيگما با تغييراتي مواجه شد و به جاي ارائه مقاله به لطف آقاي مهندس آقايي دبير اجرايي كنفرانس يك كارگاه يك ساعته در اختيارم قرار گرفت كه البته بعدا به نيم ساعت تقليل يافت.
من مقاله ام را به جناب آقاي دكتر خرم تقديم كرده بودم.
كارگاه من با تعداد كثير حضار به عنوان دومين كارگاه برتر كنفرانس انتخاب شد كه قرار است بعدا لوحي به همين مناسبت برايم ارسال كنند.
فيدبكها خيلي خوب بود. همه راضي بودند و تعداد علاقمندان به ارتباط بيشتر و تبادل دانش در زمينه رويكرد سيستمي هم خيلي زياد بود. فعلا كه بدليل تمام شدن كارت ويزيتم همه را به سايتم ارجاع دادم تا از طريق ايميلم با من در تماس باشند.
همچنين قرار است بعدا عكسها و فيلمهاي ارائه مطالبم در اختيارم قرار گيرد كه به محض دريافت آنها را منتشر خواهم كرد. فعلا كه خلاصه مقاله و اسلايدهايم از طريق صفحه آرشيو وب سايتم در دسترستان قرار دارد.
از ديگر موارد جالب اين كنفرانس ديدار با برخي از دوستان بود. بخصوص دوستان وبلاگي كه آقايان گجراتي و وحيد الماسي از وبلاگ بتسا كه ارائه مقاله هم داشتند و آقاي روزبه كه ديدار با آنها واقعا برايم جالب بود. با هم عكسي به يادگار گرفتيم كه در زير ميبينيد.


از چپ به راست آقايان گجراتي و الماسي از بتسا ، من، آقاي روزبه و در نهايت سمت راست از بستگان بچه هاي بتسا

بچه هاي بتسا هم با اين دغدغه مواجه بودند كه چطور ميشود مراجعه كنندگان را به همكاري وا داشت تا هم نظر بدهند و هم مشاركت فعال در مباحث و مسائل مطرح شده داشته باشند. به عنوان مثال سايت isixsigma را مطرح كردند كه به هر سوال مطرح شده بيش از 600 پاسخ ارسال ميشود ولي در وبلاگهاي ما به سختي 10 تا كامنتي كه مطلبي را نقد كنند ميتوان بدست آورد.

همينطور ملاقات با آقاي خسروي از بچه هاي دوره ارزيابي مدل EFQM كه در پالايشگاه بندر عباس مشغول هستند برايم جالب بود و با هم كمي درباره EFQM گپ زديم.
خانم صائميان مدير آموزش انجمن مديريت ايران نيز از من دعوت كرد تا در گروه مقاله دهندگان انجمن مديريت ايران در دومين كنفرانس مديريت مميزي به آنها بپيوندم و مقاله خودم را ارائه كنم. سعي خواهم كرد مقاله اي براي آنجا نيز تنظيم كنم.

به طور كلي با اينكه تجربه اول اين كنفرانس بود ولي روي هم رفته خوب برگزار شد . بيشتر كاستي ها و بي نظمي ها هم ناشي از اين بود كه كنفرانس بيش از حد به يكي از شركتهاي حامي متكي بود. چه از نظر علمي و چه از نظر مادي و اين دست مسئولان كنفرانس را كمي بسته بود ولي اميدوارم در سال بعد با استفاده از تجربيات امسال كنفرانس به مراتب حرفه اي تر برگزار شود.


از اینکه برای خواندن این پست وقت صرف کردید سپاسگزارم
خواندن کامنتها، یادداشتها و نقطه نظرات شما شیرین ترین لحظات مرا در این وبلاگم شکل میدهد
لطفا نقطه نظرات خود را در خصوص این پست برایم بنویسید.
برای اشتراک مطالبم روی این تصویر کلیک کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Skype
Telegram
WhatsApp
Email
مکانی برای گفتگو در مورد این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا