مطالب تصادفی
دسته بندی مطالب

تكه پاره هايي از هفته اي كه گذشت

اين روزها بيشتر وقتم صرف آخرين امتحانمان شده است كه بايد به عنوان تكليف خلاصه يك كتاب تعيين شده را در قالب 80 اسلايد پاور پوينت تنظيم نمايم، يك طرح كسب و كار تجاري بنويسم و به 9 سوالي كه استاد تعيين نموده است پاسخ تشريحي بنويسم و اگر وقت كردم براي امتحان هم حاضر شوم!

ولي از كار هم غافل نيستم. مطالب و پيام 3 آگهي براي يكي از محصولاتمان را تنظيم كردم كه زحمتش را به آتليه مجهز شار جناب آقاي زاهد عزيز (وبلاگ شار) دادم. اين روزها تبليغات چي بسيار كم است عوضش تا دلتان بخواهد گرافيستي كه كار تبليغاتي ميكند داريم.
ايشان از جمله افراد كم يابي هستند كه هم به جوانب مختلف گرافيك تسلط دارند و هم به جنبه هاي تبليغاتي آگهي مسلط هستند و اين براي من خيلي خوب است.
حداقلش اين است كه خيالم راحت است. اينها را ننوشته ام كه اگر ايشان خواندند تخفيف بدهند. بلكه فقط براي اين نوشتم كه به شما معرفي كنم تا اگر كاري در اين خصوص داشتيد از تجاربشان استفاده كنيد.

قصد دارم در اولين فرصت چهارچوب كلي سايت شركتمان را نهايي كنم تا اجرايش كنيم
فعلا فروشگاهمان دوباره عملياتي خواهد شد تا بعد از آن ساير امكاناتمان را برايش مهيا كنم و بسپارمش به دست برنامه نويس
بيشتر قصد دارم همه خدماتمان را به صورت يكپارچه در سايت ارائه دهم تا از اين طريق به افزايش وفاداري مشتريان و افزايش فروش محصولاتمان بيشتر كمك شود

مشغول تنظيم برنامه سمينار دو روزه مديريت خدمات هم هستم. فعلا برنامه اش قطعي نشده است ولي به محض اينكه محل برگزاري تاييد نهايي را به من فرستاد به شما اطلاع خواهم داد. چركنويسش را ميتوانيد در اينجا ببينيد و يا اگر خواستيد از همين حالا براي رزرو اسپانسري اقدام كنيد.
كسي ميتواند به من در ساخت بنري كوچك با فلش براي تبليغ اين سمينار كمك كند تا اگر كسي خواست لينك كند از آن استفاده كند؟
اگر از امكانات برگزار كننده راضي باشم دوره آموزشي قيمت گذاري را هم همانجا برگزار خواهم كرد.

قصد دارم بعد از آن روي پايان نامه ام كار كنم تا به موقع تمامش كنم. ميخواهم همزمان روي كتاب كردن آن هم كار كنم تا به فاصله اندكي كتابش هم آماده چاپ شود. كتاب جديد قيمت گذاري و ترجمه اي كه قبلا گفته بودم + كتابي كاملا كاربردي در خصوص مديريت نام تجاري هم برنامه هاي بعدي ام است
راستي حرف از كتاب شد اين را اضافه كنم كه اگر كتابي داريد كه ميخواهيد منتشرش كنيد يا دوستي را ميشناسيد كه چنين قصدي دارد انتشارات ما حاضر است بدون دريافت هزينه هاي ناشر و فقط با هزينه هاي كتاب و كاغذ و چاپ آن را برايتان چاپ كند.
به هر حال دم دستتان باشد بهتر است. تا سرمان شلوغ نشده دست به كار شويد.

بعد از خبر آزاد شدن صادرات كاغذ مكاتباتم را با چند نفري كه قبلا درخواست قيمت و … كرده بودند و نتوانسته بوديم جواب دهيم آغاز كردم كه خوشبختانه از يكي از تجار بحريني مكاتبات تعقيب شد و نمونه هايي را برايش فرستادم.
خودم هم ميدانم سنگي است در تاريكي ولي اگر مزيت رقابتي داشته باشيم حتما براي همه منطقه ميتوانيم كاري از پيش ببريم. تا چه پيش آيد…

هميشه كارهاي درون ذهنم بيش از فرصتم است و براي همين هميشه در حال دويدن هستم
البته كاش هميشه اينجور دويدنها باشد و نگراني از بابت سلامتي كسي نداشته باشم
براي همين به روز كردن وبلاگم كمي با تاخير مواجه شد. جبران ميكنم. اين ماه بگذرد كمي كارهايم سبك ميشود.


از اینکه برای خواندن این پست وقت صرف کردید سپاسگزارم
خواندن کامنتها، یادداشتها و نقطه نظرات شما شیرین ترین لحظات مرا در این وبلاگم شکل میدهد
لطفا نقطه نظرات خود را در خصوص این پست برایم بنویسید.
برای اشتراک مطالبم روی این تصویر کلیک کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Skype
Telegram
WhatsApp
Email
مکانی برای گفتگو در مورد این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا