مطالب تصادفی
دسته بندی مطالب

تنبل نرو به وبلاگ، وبلاگ خودش می آید

تقریبا کارهای عقب مانده را جبران کرده ام.
تصمیم داشتم بازنگری یا به عبارتی از نو ساختن خدمات و سرویسهایمان را آغاز کنم و بعد از آن نیز بروم سراغ سایتمان و طرحی نو در اندازم که دیدم با توجه به اینکه کار پایان نامه خودش به حد کافی تمرکز ذهنی میخواهد، لذا تصمیم گرفتم فعلا تمرکز اصلی را به پایان نامه ام اختصاص بدهم که در مدت زمان محدودی باید پایان یابد و بالاخره تمام شدنی است ولی خوب میدانم که اگر ذهنم در زمینه خدمات و بخصوص سایتمان فعال شود به این زودی ها کار تمام نمیشود و ذهنم درگیر خواهد شد و ایده های جدید از راه میرسند.
بیش از پیش قصد دارم از این وبلاگ برای انتقال مباحث مدیریتی استفاده کنم و سعی خواهم کرد مطالبم به بیشتر به کار خود مدیران ارشد یا مسئولان سازمانها و شرکتهای کوچک و بزرگ بخورد.
واقعیت امر خودم از تبدیل شدن وبلاگ به دفترچه خاطرات زیاد راضی نیستم گرچه یکی از هدفهایم هم از این وبلاگ ثبت نکات مهم در طول تجارب مدیریتی ام است.

اما برگردیم به پستی که در خصوص خوانده شدن این وبلاگ بدون مراجعه مستقیم نوشته بودم. ظاهرا خیلی ها از آن اصلا اطلاع نداشتند و از این موضوع استقبال کرده اند و برخی نیز از من خواسته اند که توضیحات بیشتری در خصوص نحوه استفاده از این ابزارها ارائه کنم.

ساده ترین راه برای اطلاع از به روز شدن این وبلاگ ان است که آدرس ایمیلتان را در فرم زیر بنویسید تا وقتی وبلاگ به روز شد از طریق ایمیل با خبر شوید:

اگر هم از ایمیلهای هات میل یا مسنجر مایکروسافت استفاده میکنید کافی است روی لینک زیر کلیک کنید:

LiveMessage Alerts

راه حل ساده دیگر آن است مطالب جدید را در وبلاگ یا سایت خودتان بخوانید. برای این کار کافی است کد داخل این خانه را کپی کرده و هر جایی که دوست دارید در سایتتان نمایش داده شود در متن کدش بچسبانید. دو امکان برایتان وجود دارد. برای آنکه فقط عناوین را ببینید از کد زیر:

و برای آنکه عنوان و چند سطر از ابتدای هر پست را ببینید از کد زیر استفاده کنید:

یکی از بهترین راه ها هم استفاده از RSS خوانهاست که تنوع آنها هم زیاد شده است و گوگل و یاهو نیز این امکان را برایتان فراهم کرده اند. کافی است متناسب با RSS خوان خودتان روی یکی از لینکهای زیر کلیک کنید:

RSS Feed for Posts


Add this Blog to Google
Add this Blog to MyYahoo!
Subscribe in NewsGator Online

امیدواریم با استفاده از این ابزارها هیچ پستی از این وبلاگ را از دست ندهید و بدون نیاز به زحمت افتادن جهت مراجعه به اینجا، هم همیشه پستها جدید را میخوانید و هم لازم نیست هرچند وقت یکبار به اینجا سر بزنید که آیا به روز شده است یا خیر


از اینکه برای خواندن این پست وقت صرف کردید سپاسگزارم
خواندن کامنتها، یادداشتها و نقطه نظرات شما شیرین ترین لحظات مرا در این وبلاگم شکل میدهد
لطفا نقطه نظرات خود را در خصوص این پست برایم بنویسید.
برای اشتراک مطالبم روی این تصویر کلیک کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Skype
Telegram
WhatsApp
Email
مکانی برای گفتگو در مورد این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا