مطالب تصادفی
دسته بندی مطالب

روزهای پایانی سال

چهارشنبه سوری امسال به خیر گذشت. برخلاف اینکه چهارشنبه سوری باید موجب شادی شود باعث رعب و وحشت است. انفجارهای مهیب و آتش زایی که دیشب شاهدش بودیم همه ما را مجبور کرد که هر چه زودتر به خانه برگردیم تا آسیبی به ماشین و اعصاب خودمون نرسه. در این خصوص مطلب زیاد هستش و بهتره که من تکرارشون نکنم. میدونم که همه شما حرفهای زیادی برای گفتن دارید و احتمالا در وبلاگهای زیادی در این خصوص بحث میشه.
به روزهای پایان سال نزدیک میشیم. کار من و امثال من تازه شروع میشه. آخر سال هستش و از چهارشنبه فروش ما کلا بسته میشه و میریم برای انبار گردانی و حسابرسی ها و تسویه حسابها. روزهای آخر سال همیشه کار من خیلی بیشتر از دیگران هستش. متاسفانه این هفته کلاسها رو تعطیل نکردند و مصادف شده با روزهای پر ترافیک کاری.
برای سال جدید در نظر دارم روی چند برنامه کار کنم. اول از همه روی توانمند سازی پرسنلم کار خواهم کرد. پرسنل خیلی خوبی دارم ولی با وجود استعداد آنها بدلیل اینکه فرصت زیادی نگذاشتم تا مهارت و دانش سمت و شغلی که به آنها واگذار نموده ام را به آنها منتقل نمایم با اینکه زیاد کار میکنند ولی تسلط و دید جامع نگر لازم را ندارند. در تنظیم برنامه های کارهایشان اهداف کلانی را ندارند و این بزرگترین ایراد مدیریت من است.گاهی اوقات که با مشکلاتی مواجه میشوند قدرت آنالیز مشکل را ندارند و خیلی راحت آنرا گردن دیگری می اندازند. باید در سال جدید روی این موضوع کار کنم و بیشتر نقش یک مدیر منابع انسانی را بازی کنم تا یک مدیر عامل.این گام بزرگی در جهت حرفه ای کردن شرکتم خواهد بود.بعد از مدتی باید افرادی که احساس میکنم ذهنشان محدود است و قابلیت کسب توانایی لازم برای اداره کردن سازمانی که من برای فردای شرکتم در نظر دارم را ندارند را بدون تعارف از شرکتم خارج کنم.اینکه قدرت فکر پرسنلم چقدر باز و وسیع باشد و چقدر خلاقیت و ایده داشته باشند و چقدر بتوانند ایده های خام را بپزند و فعال نمایند بسیار برایم اهمیت دارد. روی این موضوع وقت خواهم گذاشت. از شرکت من انتظار نمیرود که بعد از 8 سال هنوز مرتکب اشتباهات پیش پا افتاده شود و یا هنوز پرسنلم اشراف کامل به شغل خود نداشته باشند. اینها ایرادهایی هستند که مستقیما به من وارد میشوند و من باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از آن انجام بدم.
دومین هدفم در سال جدید معرفی و جا انداختن خدماتمان است که همزمان با طراحی مجدد سایت اینترنتی مان باید انجام دهم. اکنون محننی رشد محصولاتمان در مرحله ای است که دیگر به تبلیغات معرفی نیاز نداریم. باید به تبلیغاتی توجه کنیم که هر چه بیشتر محصولاتمان را به مشتریهایمان ارتباط دهد و جای محصولمان را در بازار تحکیم کند. روی این موضوع هم قصد دارم کار کنم.و سوم اینکه همزمان در داخل شرکت باید ایرادهای محصولات و خدماتمان را به حداقل ممکن برسونیم. سیستم خدمات ما باید بسیار روان و چابک باشد. اگر لازم باشد باید طراحی مجدد بکنم

نتایج آزمایشاتم ظاهرا این رو میرسونه که کیسه صفرا من سنگ داشته که به معده دفع کرده و برای همین معده من آنطور ناراحت بوده ولی آزمایش دوم نشان دهنده بهبود سریع هستش و خدا رو شکر که بخیر گذشته. چه اتفاقاتی که برای آدم پیش نمیاد


از اینکه برای خواندن این پست وقت صرف کردید سپاسگزارم
خواندن کامنتها، یادداشتها و نقطه نظرات شما شیرین ترین لحظات مرا در این وبلاگم شکل میدهد
لطفا نقطه نظرات خود را در خصوص این پست برایم بنویسید.
برای اشتراک مطالبم روی این تصویر کلیک کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Skype
Telegram
WhatsApp
Email
مکانی برای گفتگو در مورد این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا