مطالب تصادفی
دسته بندی مطالب

پای درس جناب آقای دکتر مسعود حیدری

یکی از سعادتهایی که نصیبم شده همین حضور در پای درس جناب آقای دکتر مسعود حیدری استاد درس اصول و فنون مذاکره است.

به دلیل حادثه ای که برای ایشان اتفاق افتاده بود درس ایشان که به صورت سمپوزیوم در 4 جلسه ارائه میگردد به تعویق افتاده بود و خدا را شاکرم که سلامتی ایشان بازگشت تا علاوه بر دانشجویان، سازمانهای بزرگ کشور نیز از نعمت وجودشان بهره مند باشند.
اصول و فنون مذاکرات تکنیکهای بسیار ظریفی دارد که جز در پای درس اساتید صاحب تجربه نمیتوان به زوایای مختلف آن پی برد. البته راه دیگرش هم که بسیار پر هزینه خواهد بود تجربه کردن تجربه هاست.
مذاکرات بسیار مهمی با ریاست ایشان به نفع کشور عزیزمان به نتیجه رسیده است. آثار بیشماری نیز از ایشان در خصوص اصول مذاکره به چاپ رسیده است. ولی پای صحبتهای ایشان نشستن دنیای دیگری است.
گنجی بسیار نازنین و محترم که در اوج دانش و تجربه تمام مدت توصیه هایش را با جملات خواهشی به دانشجویانش یاد میدهد.
نکات ریز و درشتی که در لابلای ماجراهای نقل شده از مذاکرات بین المللی ایشان که گاها به 25 ساعت مذاکره بدون توقف تبدیل شده است منتقل میگردند به قدری برایمان جذاب است که من شخصا فکر میکنم یکی از بهترین چیزهایی که میتوانستم در این دوره تحصیل یاد بگیرم درسهایی از ایشان است.
امیدوارم خداوند به ایشان و اساتید توانمند امثال ایشان طول عمر بدهد تا کشورمان در عرصه های مختلف از خیر و برکت حضورشان بهره مند گردد

مذاکراتم با شرکتهای مختلف ادامه دارد ولی تقربا نهایی شده است و فکر میکنم تا پایان این هفته انتخاب خودم را انجام دهم. منتظرم تا پکیجهای حقوقی مولینکس و سوپرپایپ را هم دریافت کنم تا انتخاب نهایی را انجام دهم.
از میان پوزیشنهای متعدد از شرکتهای پگاه، هنکل پاک وش ، توشیبا، مولینکس، سوپر پایپ سه تای آخری به مدیریت بازار و بقیه مدیر عاملی و معاونت مدیر عاملی و یا مدیر ارشد اجرایی بوده اند.
خودم فکر میکنم مدیریت بازار برایم جذابتر باشد. بعضی ها از آنها با شرایط من جور در نمی آمد و در بعضی ها شرایط من با آنها.
شاید از بین توشیبا و مولینکس که شرکتهای وارد کننده هستند و سوپرپایپ که شرکت تولیدی و صادر کننده است یکی را انتخاب کنم.
تا خیر و صلاح در چه باشد.

فعلا پروژه چاپگر را در حد طراحی سایت ادامه خواهم داد. برای فعال کردنش به فردی با توانایی بالای مدیریتی در اداره امور و جذب سرمایه و توسعه نیاز خواهم داشت. چون خودم مایلم در تیم بزرگتری مشغول شوم لذا فرصتی برای آن نخواهم داشت و تا یافتن فردی با چنین خصوصیاتی که بتوانم عملیاتی نمودن و مدیریت چاپگر را به او بسپارم باید منتظر بمانم.
چاپگر اصولا چیزی به مراتب فراتر از رادان خواهد بود.
عجله ای ندارم. اگر هم چنین فردی را پیدا نکردم صبر میکنم تا موقعش فرا برسد.
به هر حال این کار باید بدون من پا بگیرد. در هر کاری هم تا فردی دلسوز و با انرژی بالا سر کار نباشد کار پیش نمیرود. بخصوص ابتدای هر کاری هوشیاری و توانایی و انرژی زیادی می طلبد.
اگر در خودتان توانایی مدیریت بالای اجرایی می بینید و فردی فعال هستید خودتان را کاندید کنید. شاید فرصت خوبی برای شما باشد


از اینکه برای خواندن این پست وقت صرف کردید سپاسگزارم
خواندن کامنتها، یادداشتها و نقطه نظرات شما شیرین ترین لحظات مرا در این وبلاگم شکل میدهد
لطفا نقطه نظرات خود را در خصوص این پست برایم بنویسید.
برای اشتراک مطالبم روی این تصویر کلیک کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Skype
Telegram
WhatsApp
Email
مکانی برای گفتگو در مورد این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا