مطالب تصادفی
دسته بندی مطالب

چند كار خرد و ريز

به لطف خدا مادرم مرخص شد و دوره استراحتش را طي ميكند. بدينوسيله از تمامي عزيزاني كه از طريق ايميل يا همينجا اظهار لطف كردند و جوياي حاشان بودند بينهايت سپاسگزارم و اميدوارم هميشه خودشان و خانواده شان شاد و سالم و سلامت باشند.

روزنامه جهان اقتصاد امروز نيز مطلبي از وبلاگم را درج نموده است. اميدوارم بتوانم هر روز مطلبي در آن روزنامه درج كنم. اميدوارم دوستان عزيز هم از اين فرصت استفاده كنند و مطالبشان را براي چاپ به آن روزنامه ارسال كنند.

اسلايدهاي مقاله ام براي كنفرانس فردا را هم نهايي كردم كه در اينجا ميتوانيد ببينيد.

دستي هم به سر رو روي سايتم كشيدم و نظم نسبي به مطالب صفحه آرشيو آن دادم كه البته هنوز كارش تمام نشده است ولي بيش از اين فرصت نداشتم.

تا فرصت باقي است و ترم جديد شروع نشده قصد دارم پكيج آموزشي براي برخي دوره هاي آموزشي كه از عهده ام بر مي آيد طراحي كنم و با چند موسسه آموزشي براي ارائه آنها صحبت كنم. البته قصد دارم همانها را به صورت آموزش مجازي هم ارائه كنم براي همين با شركت رايانه پيوند تماس گرفتم تا از سرويس آموزش از راه دور آنها براي طراحي دوره هاي اينترنتي خودم استفاده كنم و دوره ها را به جاي استفاده از سرويس قبلي Blackboard كه هزينه آن بسيار زياد است از طريق سايت آموزش مجازي آنها انجام دهنم كه گفتند سيستمشان فقط براي فروش است و امكان اينكه دوره هاي كسي را در آن محيط برگزار كنند ندارند.
ظاهرا بايد دنبال سيستم ديگري بگردم. اگر سيستمي سراغ داريد معرفي كنيد


از اینکه برای خواندن این پست وقت صرف کردید سپاسگزارم
خواندن کامنتها، یادداشتها و نقطه نظرات شما شیرین ترین لحظات مرا در این وبلاگم شکل میدهد
لطفا نقطه نظرات خود را در خصوص این پست برایم بنویسید.
برای اشتراک مطالبم روی این تصویر کلیک کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Skype
Telegram
WhatsApp
Email
مکانی برای گفتگو در مورد این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا