مطالب تصادفی
دسته بندی مطالب

معرفی کتابهای کارآفرینی

دوست عزیزم سرکار خانم دکتر مفاخری در صفحه اینستاگرامشان برگی از کتابی را منتشر کرده اند که مرا تشویق کرد این سری کتب را برای مطالعه همه شما عزیزان پیشنهاد دهم.
صفحه ٣٥٤ از كتاب خاطرات حاج محمد تقي برخوردار ، موقعيت تجار و صاحبان صنايع در ايران عصر پهلوي ، دكتر علي سعيدي و فريدون شيرين كام
کتابهایی که در اصل تاریخ صنعت کشورمان هستند. قضاوتها با خوانندگان فهیم است.
همیشه در اغلب کلاسها این کتابها را به دانشجویان عزیز توصیه میکنم و آنان را تشویق میکنم از کارآفرینان و چرایی تصمیمشان درس بگیرند و در موردشان بیندیشند.
قبلا در وبلاگم هم در مورد این کتابها نوشته بودم.
کتابهای زیادی به صورت سریالی سعی کرده اند در خصوص تاریخچه فعالیت برخی از کارآفرینان و صاحبان صنعت کشورمان مباحثی را به خوانندگان منتقل کنند.
ولی سری سه جلدی “موقعيت تجار و صاحبان صنايع در ايران عصر پهلوي” که جلد چهارمش  نیز به تازگی منتشر شده است و نویسندگان بزرگوارش در تلاشند مابقی کارآفرینان مطرح آن دوران را نیز معرفی کنند و امیدواریم بر تعداد سری های جدید این کتب افزوده شود چیز دیگری است.
من کتابهای زیادی در این زمینه مطالعه کرده ام حتی در مورد کارآفرینان و کسب و کارهای موفق خارجی ولی مطالعه این کتابها را به شما پیشنهاد میکنم . تلاش کنید حتی اگر نتوانستید آنها را بیابید که بخرید (فروشگاههای اینترنتی کتاب را همه شان را بگردید و قبل از سفارش دادن از موجود بودنشان به صورت تلفنی مطلع شوید) در آن صورت از کتابخانه آنها را قرض بگیرید و بخوانید.
تصاویر این کتب را در ادامه منتشر میکنم:
–  سری چهار جلدی “موقعيت تجار و صاحبان صنايع در ايران عصر پهلوي”   شامل خاندان برخورداری، خاندان لاجوردی،  محمد تقی ایروانی (کفش ملی) و علی خسرو شاهی
– ظاهرا کتاب حسین تفضلی نیز چاپ شده است. خودم ندارم میرم بخرم بخوانم
– کتاب یادداشتهای کارآفرینی – برما چه گذشت به قلم کاظم خسرو شاهی
–  کتاب سرگذشت مدیریت صنعتی در ایران – به قلم مرحوم دکتر رضا نیازمند
خواندن همه این 6-7 جلد کتاب الزامی است!
تصاویر جلد کتابها را در ادامه میگذارم. گرچه در بازنشر ممکن است طرح جلد تفاوتی کرده باشد
پ.ن.:
با پیگیری که از انتشاراتی ها کردم بیشتر اینها چاپشان تمام شده است ولی خوشبختانه نشر ثالث بیشتر این کتابها را داشت و با تماسی که با هم داشتیم قرار شد کلیه عزیزانی که مایل هستند این کتابها را تهیه کنند با نشر ثالث جناب آقای خجسته به شماره تلفنهای 88310500 – 88310700 تماس بگیرند و بفرمایید که از طرف مجاهدی معرفی شده اید تا 15% هم تخفیف از پشت جلد دریافت کنید.
امکان ارسال با پیک و یا پست هم فراهم است که هزینه اش احتمالا جدا محاسبه میشود.
خیلی سعی کردم به بهانه کمیسیونی برای خودم میزان تخفیف را باز هم بالاتر ببرم ولی نشد.
فقط توجه داشته باشید که کتابهای دیگری را به شما نفروشند. مثلا کتابهای آقای لاجوردی و خانودان لاجوردیان و … بیش از 3 جلد مختلف از ناشران محترم مختلف چاپ شده است.
از 7 جلد کتابی که تصاویرشان را در بالا میبینید یکی که مربوط به خاندان لاجوردی است طرح جلدش عوض شده که تصویرش را در پست بعدی برایتان میگذارم.
کتابهای زیر را هم ندارند:
– سرگذشت مدیریت صنعتی در ایران
– یادداشتهای کارآفرینی برما چه گذشت دکتر کاظم خسروشاهی
Facebook
Twitter
LinkedIn
Skype
Telegram
WhatsApp
Email
مکانی برای گفتگو در مورد این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا