مطالب تصادفی
دسته بندی مطالب

باز هم ترافيك كاري

بلافاصله بعد از كلاسهاي اين هفته عازم اهواز خواهم شد تا همانطور كه در پست قبلي نوشته بودم ديداري با عوامل فروشمان در اهواز داشته باشم و از نزديك با آنان و فروشگاه هايشان و اقداماتي كه انجام داده اند آشنا شوم و از غرفه نماينده فروشمان نيز بازديد كنم.
بعد از برگشتنم هم بايد بلافاصله نسبت براي برداشتن غده كوچكي كه اخيرا در گردنم رشد كرده است اقدام كنم.
بالاخره بعد از چند بار آزمايش نتايج سونوگرافي امروز نشان داد كه در كيسه صفرايم سنگ دارم و بايد عمل شود. چون ايام امتحانات نزديك است فكر كنم بعد از امتحانات و قبل از عيد عمل كنم.
فكر ميكنم براي مدتي شايد از كار و زندگي بيفتم و اميدوارم فقط زياد طول نكشد. با اين ترافيك كارها در فصل آخر سال و مسائل مربوط به ايام امتحانات فقط همين را كم داشتم.

با زحماتي كه سركار خانم كربلايي برايم كشيدند امروز در دفتر دوره هاي آموزش كوتاه مدت سازمان مديريت صنعتي از من خواستند تا سيلابسهاي دوره هاي آموزشي خودم را به آنها اعلام كنم تا براي بهار 86 در تقويم آموزشي شان درج كنند و دوره ها برگزار شود.
فعلا قرار است در خصوص شش سيگما و روشهاي قيمت گذاري دوره هاي كوتاه مدتي را برنامه ريزي و اجرا كنم.
همچنين كارت عضويت خانه مديرانم را نيز امروز در جريان سمينار تفكر سيستمي آقاي دكتر مرعشي دريافت كردم. هدفم اين بود كه با ديدگاهاي ساير افراد در زمينه رويكرد سيستمي و اينكه افراد چگونه از زواياي مختلف به آن نگاه ميكنند ميتواند برايم آموزنده و مفيد باشد.
مجددا بسيار خوشحال شدم كه سعادت داشتم در محضر جناب دكتر خرم حضور داشته ام.

اين هفته همچنين با دو شركت مختلف در زمينه مشاوره صحبتهايي داشتم. قرار است با يكي از شركتها در خصوص ماركتينگ و با ديگري در خصوص بهبود خود نرم افزار همفكري كنم.
فكر ميكنم موفقيت بسياري در همفكري با شركتي كه نرم افزار تخصصي اش را ميخواهد به فروش رساند داشته باشم. جا براي كار زياد است و خوشبختانه مدير عاملش هم بسيار خوش فكر و علاقمند به همكاري است.
شركت دوم را سالهاست كه ميشناسم. قبلا هم با هم همكاري داشتيم. قرار است ميزان كارايي نرم افزار تحت وبشان را برايشان بسنجم و گزارش كنم. بعد از آن قرار است ماركتينگ پلن آنها را مرور كرده و اشكالاتش را اعلام كنم و يا در طراحي آن با آنها همفكري كنم.

دومين SBU شركتم هم در همين هفته شكل گرفت. واحد بسته بندي محصولاتم به مرور قرار است مستقل شود. فعلا كه قرار است سفارشاتي از بيرون بگيرند تا ببينيم كار در عمل چطور پيش مي رود و چقدر در دستيابي به هدفهايمان موفق خواهيم بود. درآمدهاي حاصله پس از كسر بهاي تمام شده و سهمي از سود باقي مانده به خود آن بخش تعلق خواهد گرفت تا كم كم پس از اطمينان از حجم سفارشات و درآمد حاصله كلا به طور مستقل عمل كنند.
شايد خيلي سريع اين كارها صورت ميگيرد و شايد اشتباه كنم. ولي به هر حال كاري بود كه بايد انجام ميدادم تا وقت كمتري را شركت از من بگيرد و بتوانم آزادتر به كارهاي درآمد زاي ديگري بپردازم

فعلا برنامه ام به قدري فشرده و پرترافيك است كه فرصت و حوصله نوشتن يك پست جدي را از من گرفته است. سعي خواهم كرد در پست بعدي به نظر خودم در خصوص جدا بودن عمر برند از عمر محصول (برخلاف نظر اساتيدم) بپردازم و از نقطه نظرات شما استفاده كنم.


از اینکه برای خواندن این پست وقت صرف کردید سپاسگزارم
خواندن کامنتها، یادداشتها و نقطه نظرات شما شیرین ترین لحظات مرا در این وبلاگم شکل میدهد
لطفا نقطه نظرات خود را در خصوص این پست برایم بنویسید.
برای اشتراک مطالبم روی این تصویر کلیک کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Skype
Telegram
WhatsApp
Email
مکانی برای گفتگو در مورد این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا