مطالب تصادفی
دسته بندی مطالب

درباره سمينار مديريت خدمات

امروز با توجه به گسترش بازارهاي رقابتي در جهان و تاثير آن در اقتصاد كشور و همچنين توجه شركت‌هاي توليدي و خدماتي به اهميت ارائه خدمات برتر، ضرورت توجه و طراحي سيستم‌هاي مديريت خدمات و خدمات پس از فروش دوچندان شده است.
سازمانهايي كه تا ديروز در فكر جذب مشتريان جديد بودند، امروز به دنبال افزايش سطح رضايت مشتريان هستند. در شرايطي كه خدمات پس از فروش به عنوان يكي از عوامل موفقيت شركتها شناخته مي‌شود، در كشور ما هنوز توجه زيادي به اين مقوله نشده است.

امروزه از خدمات به عنوان يكي از مهمترين عوامل ارتقاي مشتريان راضي به مشتريان وفادار و خدمات پس از فروش به عنوان عامل بسيار مهم در اتقاي مشتري ناراضي به مشتري وفادار نام برده ميشود.

اين دوره يكي از جديدترين مباحث مديريت عمليات را كه تا به حال در كشور ما بر روي آن كمتر كار شده است, مطرح مي نمايد. مديران و كارشناسان واحدهاي خدماتي ضمن شركت در اين دوره با اصول, مباني و تكنيك هاي نوين مديريت خدمات آشنا مي گردند تا بتوانند استارتژي هاي مشتري محور خود را بر اين اساس برنامه ريزي نمايند

اگر شما مديري هستيد كه همواره حفظ مشتري و ميزان وفاداري او از چالشهاي اساسي شما بوده است از اين برنامه استفاده زيادي خواهيد برد.
اين برنامه براي هر دو گروه مديران توليدي و خدماتي كاربرد دارد و ارتباطي با اندازه سازمان، نوع صنعت، موقعيت جغرافيايي يا ماموريت شركت شما ندارد.

– اين دوره در ساختمان جديد آموزش موسسه مطالعات بهره وري و منابع انساني برگزار خواهد شد.
– به شركت كنندگان اين دوره گواهينامه حضور در “سمينار دو روزه مديريت خدمات” صادر ميگردد.
– بدليل محدوديت تعداد شركت كننده اولويت بر اساس تاريخ ارسال فيش ثبت نام ترتيب داده خواهد شد. ثبت نام كنندگان خارج از ظرفيت به دوره بعدي منتقل خواهند شد.

براي استفاده خودتان و دوستانتان از اين سمينار همين امروز اقدام كنيد


از اینکه برای خواندن این پست وقت صرف کردید سپاسگزارم
خواندن کامنتها، یادداشتها و نقطه نظرات شما شیرین ترین لحظات مرا در این وبلاگم شکل میدهد
لطفا نقطه نظرات خود را در خصوص این پست برایم بنویسید.
برای اشتراک مطالبم روی این تصویر کلیک کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Skype
Telegram
WhatsApp
Email
مکانی برای گفتگو در مورد این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا