مطالب تصادفی
دسته بندی مطالب

ننوشتن، ننوشتن مي آورد

كارهاي متفرقه زمان بر و امتحان و كلاسهاي دانشگاه و عود شدن درد معده باعث شد تاخير زيادي در به روز شدن اين وبلاگ رخ بدهد كه البته ضمن تشكر از عزيزاني كه اين وبلاگ را پينگ ميكردند از سروراني كه با دست خالي برميگشتند عذر ميخواهم.

با مسائل متعدد و مختلفي مواجه بودم كه در همه آنها بايد خودم تصميم گيري ميكردم و براي همين فرصت زيادي نداشتم.
از جمله مهمترين اتفاقاتي كه افتاد رفع ايرادها و انجام اصلاحات لازم براي كاغذهايي كه قبلا در پستهايم به آن اشاره كردم بود كه با همكاري خوب تامين كننده به نحو مطلوبي انجام شد و آنها علاقمند هستند كه خط توليدشان را بصورت انحصاري در اختيار ما قرار دهند و اميدوارم ما نيز بتوانيم بازار آنرا گسترش داده و به اهدافمان در خصوص كسب سهم بيشتر بازار ناشي از تهاجم به سهم قوي ترين رقيب برسيم.

از طرفي براي شكل دهي يك شركت اقماري براي فعاليت تخصصي بر روي زونكنها بررسي هايي را انجام داده ام كه نتيجه بخش بوده است و اميدوارم به زودي بتوانم شكل اجرايي آنرا پياده كنم
همه اينها در كنار مواردي كه در سطرهاي اوليه اشاره كردم به تمركز زيادي نياز داشت كه البته كارهاي تحقيق و پروژه هاي ترم را هم بايد به آن اضافه كنم.
همه اينها باعث شد تا نتوانم در خصوص نگرش كلان و سيستميك مطلبي بنويسم كه آنرا به پست بعدي اختصاص خواهم داد.

در كنار اينها تصميم دارم به محض تمام شدن امتحانات بر روي ايجاد پكيج آموزشي بر اساس كتاب روشهاي قيمت گذاري براي اين موضوع و همچنين رويكرد كلي نگر كار كنم و با برخي موسسات آموزشي نيز در اين زمينه صحبت كنم.
البته با توجه به نتايج نظر سنجي كه شما عزيزان در آن شركت داشته ايد و ميتوانيد در منوي سمت راست اين بلاگ آنرا ببينيد تصميم دارم دو دوره غير انتفاعي نيز برگذار كنم تا ايرادهاي خودم و دوره برطرف شده و از فيدبك آن براي بهبود دوره ها استفاده كنم.

دو موضوع ديگر دارم كه عناوين كتب بعدي ام خواهند بود و اميدوارم بتوانم به موقع آنها را تمام كنم
فوتبال رو هم ديديد. اتفاقا ديروز داشتم در ويژه نامه همشهري مصاحبه برانكو را ميخواندم. واقعا از اينكه رسانه ها و خبرنگارها اينطور طلبكارانه و مافوق انتظار با او برخورد ميكنند تعجب كردم. انتظارها فوق العاده بالاست و خبرنگارها دنبال فرصت هستند كه مربي را خراب كنند. به نظر من اين درست نيست. اين وضعيت يعني اينكه هنوز جامعه ما در خصوص مديريت فوتبال به يك اجماع نرسيده است و تا فوتبال و اصولا ورزش در كشور ما حرفه اي نشود اين مشكلات همچنان پا برجاست.
به هر حال براي بازيكنان تيم ملي آرزوي موفقيت دارم
بد نيست به همين مناسبت اين كار جالب گوگل را هم ببينيد


از اینکه برای خواندن این پست وقت صرف کردید سپاسگزارم
خواندن کامنتها، یادداشتها و نقطه نظرات شما شیرین ترین لحظات مرا در این وبلاگم شکل میدهد
لطفا نقطه نظرات خود را در خصوص این پست برایم بنویسید.
برای اشتراک مطالبم روی این تصویر کلیک کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Skype
Telegram
WhatsApp
Email
مکانی برای گفتگو در مورد این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا