مطالب تصادفی
دسته بندی مطالب

و باز هم طرحی نو

دوشنبه سفری به یکی از شهرهای نزدیک تهران داشتم تا با نماینده آنجا از نزدیک دیدار کنم و مسائل و مشکلات موجود را بررسی کنیم.
با ماشین رفتم و خیلی برایم آرامش بخش بود. کلا خارج شدن از شهر هم برای روح خوب است هم فکر
مسائل زیادی مطرح شد و خوشبختانه برنامه های خوبی برای افزایش فعالیت و توسعه بازار تنظیم کردیم. با دست پری برگشتم و روی برنامه هایش حساب میکنم.

دیروز یک اتفاق بد دیگری را متوجه شدم. شرکت متعلق به برادر یکی از دوستانم که اتفاقا قبلا با هم مذاکراتی داشتیم و میخواستند کارخانه تولید کاغذ به هم پیوسته را راه اندازی کنند و برای مذاکره در خصوص اینکه آیا میتوانند برای ما تولید کنند یا خیر در دفترمان مذاکراتی داشتیم، شرکتی را به ثبت رسانده اند درست شبیه نام شرکت ما. اسم شرکت ما که رادان تحریر است آنها گذاشته اند رایان تحریر.
از برادرشان که دوست من است خواستم تا بررسی کند و موضوع به طور دوستانه حل و فصل شود که کار را به خودم سپرد تا با آنها صحبت کنم.
متاسفانه روابط دوستی هم این وسط است. از طرفی هم به نظرم زیاد کار جالبی نکرده اند. امیدوارم به خیر خوشی این مساله هم حل شود

امروز هم با یکی از شرکتهای تولیدی که از من دعوت کرده بودند برای بررسی پذیرش فروش تولیدات آنها ملاقاتی داشته باشیم قرار داشتیم.
انصافا همه جوره حاضر به همکاری بودند به شرطی که ما فروش تولیدات آنها را تحت نام تجاری خودمان بر عهده بگیریم
قرار شد بیشتر در خصوص دیتیل نحوه همکاری فکر کنیم و نتایج را با یکدیگر مبادله کنیم.
اگر این اتفاق بیفتد حجم تولیدات ما تقریبا 3 برابر میشود. هنوز با ایده آل 4 برابر من فاصله دارد ولی فعلا برای من کافی است.
اصطلاحا داریم به صورت عمودی توسعه میابیم. در صورتیکه به توافق برسیم میتوانم برنامه افزایش فروش را اجرا کنم ولی فعلا قصد دارم تا عید با آنها آزمایشی کار کنم و بعد نسبت به افزایش فروش اقدام کنم چون اگر در وسط کار، برنامه سفارشات ما لنگ بماند نام تجاری مان ضربه میخورد.

دیروز فرصت خوبی بود تا روی ایده ای که داشتم کمی فکر و بررسی کنم. نوعی توسعه افقی است. یعنی محصولاتی مکمل محصولت فعلی را میخواهم به لیست قابل عرضه توسط شرکت اضافه کنم.
چون حجم کار بسیار گسترده میشود و تنوع اقلام قابل عرضه بسیار زیاد خواهد بود در این فکر هستم که آیا تحت همین نام فعالیت را توسعه داده و محصولات جدید را اضافه کنم یا اینکه اصلا یک نام جدید به آن اختصاص دهم؟ منظورم بیشتر یک آدرس اینترنتی جدید است که سوای سایت رادان تحریر باشد. چون در نظر دارم همه فعالیتهایش از طریق اینترنت انجام شود.
نظر شما چیست؟

پ.ن.: راستی داشت یادم میرفت به عرض دوستان برسانم که عزیزانی که نمیتوانند در اینجا کامنت بگذارند و صفحه ای شبیه صفحه Error را میبینند لازم است از کارت اینترنت دیگری استفاده نمایند. ظاهرا برخی سرویس دهندگان اینترنت این بخش را فیلتر نموده اند. پیشنهاد من برای عزیزان تهرانی استفاده از شماره هوشمند 9092303201 است.


از اینکه برای خواندن این پست وقت صرف کردید سپاسگزارم
خواندن کامنتها، یادداشتها و نقطه نظرات شما شیرین ترین لحظات مرا در این وبلاگم شکل میدهد
لطفا نقطه نظرات خود را در خصوص این پست برایم بنویسید.
برای اشتراک مطالبم روی این تصویر کلیک کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Skype
Telegram
WhatsApp
Email
مکانی برای گفتگو در مورد این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا