مطالب تصادفی
دسته بندی مطالب

سرگرم شدن به ارائه در كنفرانسها و دوره هاي آموزشي

چند وقتي بود گرفتار همان داستان هميشگي بودم. باز هم چكهايي كه موعدشان بر خلاف قرار قبلي است و بايد با دوندگي به نوعي بدهي هايمان را به موقع تسويه كنيم و مراقب باشيم تا چكهايمان پاس شود در حاليكه براي وصول صورتحسابهاي صادره خودمان بايد بارها تماس بگيريم و قول امروز و فردا به ما بدهند و درنهايت وقتي چك ميدهند براي صورت حسابي كه بايد در تير ماه تسويه ميشد چك به تاريخ برج 7 و 8 تحويلمان دهند.
اينطور كار كردن مفت نمي ارزد. با خودم فكر ميكردم بيشتر به جاي مدير عامل دارم نقش تحصيلدار را ايفا ميكنم.
ياد حرف برادرم افتادم كه ميگفت حرف آلمانيها سند است. هيچوقت نميگويد فردا بلكه ميگويد فردا فلان ساعت. درست مثل ما ايرانيها. البته ايراني هاي خوش قول هم كم نداريم ولي آنچه در بازار كسب و كار ايران رخ ميدهند اين است كه نه تنها براي حرفمان ارزش قائل نيستيم بلكه حتي امضاهايمان نيز سنديت ندارد.
تعهدهايمان را هم با اين فكر كه بالاخره يك كاريش ميكنيم ميگذرانيم. اين وسط موسسات و افرادي كه مثل ما به قول و تعهداتشان مقيد هستند متحمل سختي ميشوند.
به هر حال فعلا در اين بازار راكد مجبوريم اين مسائل را هم تحمل كنيم. از طرفي با فصل بازار لوازم تحرير مواجهيم از طرفي هم ركود حاكم بر بازار و افزايش مداوم قيمت كاغذ

از اين فرصت تعطيلي آخر ترم و ركود بازار استفاده كردم و براي دو سه كنفرانس مقاله و اسلايدهايي را در دست تهيه و تنظيم دارم كه ارسال كنم.
همينطور مشغول طراحي دوره هاي آموزشي هستم كه قرار است از طريق انجمن مديريت ايران و يكي دو موسسه آموزشي دروس مديريت ارائه كنم. صفحه وبي نيز برايش تنظيم كرده ام كه فعلا چون در حال تكميل است قابل استفاده نيست ولي ميتوانيد از طريق آدرس learning.mojahedi.ir به آنها دسترسي داشته باشيد
در نظر دارم آموزش مجازي را هم در كنار دورههاي حضوري پياده كنم. بعد از اينكه سيستمش را تهيه كردم به اطلاعتان خواهم رسانيد و آن بستر در اختيار شما نيز قرار خواهد گرفت تا دوره هاي آموزشي خودتان را از آن طريق ارائه دهيد. پس از حالا در فكر تهيه محتوي و تنظيم دوره هاي خودتان باشيد. ظاهرا قيمت محصولات ايراني بسيار بالاست. خوشبختانه يونسكو منابع رايگاني را معرفي كرده است كه يكي از آنها را انتخاب خواهم كرد. البته بايد فارسي اش هم بكنم

ضمنا كتاب راه شش سيگما كه قبلا به حضورتان معرفي كرده بودم بالاخره پس از مدتها انتظار براي دريافت حواله كاغذ به زير چاپ رفت.
اين كتاب كه در حدود 500 صفحه و در تيراژ 3000 جلد چاپ ميشود كتابي است بسيار مفيد و ارزنده در مورد شش سيگما كه قيمت پشت جلد آن فقط 5800 تومان ميباشد.
اين كتاب طوري تنظيم شده است كه از كساني كه هيچ چيزي از شش سيگما نميدانند افرادي در سطح چامپيونهاي كمربند سياه ميسازد. به عبارتي فصلهاي اين كتاب طوري تنظيم شده اند كه هر كسي در هر سطحي ميتواند از آن بهره ببرد.
انتشارات رادان تحرير (88897752) براي عزيزاني كه تا پايان شهريور اين كتاب را سفارش دهند 15% تخفيف در نظر گرفته است. فرصت را از دست ندهيد. همين امروز سفارش دهيد.

چند كنفرانس و كنگره هم در پيش داريم كه ميتوانيد استفاده كنيد. يكي از آنها دومين کنفرانس ملى لجستيک و زنجيره تامين است كه در 22 و 23 آبان در مركز همايشهاي صدا و سيما برگزار خواهد شد.
ديگري دومين همايش ملي مديريت استراتژيك در سازمان هاي استراتژي محور است كه در 8 و 9 آذر ماه در محل سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.
و در آخر هم اولين كنگره شش سيگماي ناب كه در سايتشان هنوز اشاره اي نشده است كه كي و كجا برگزار خواهد شد.

جهت اطلاع كارگاههاي تخصصي من در دومين كنفرانس بين المللي ميزين و سرمميزين سيستمهاي مديريتي و نيز كنفرانس بين المللي استراتژي ها و تكنيكهاي حل مسئله برگزار خواهد شد.

در اين فرصت روزنامه جهان اقتصاد امروز و ديروز و چهارشنبه قبل نيز از وبلاگم مطالبي را چاپ كرده بود كه چون روزنامه هاي آن روزها در سايتشان قرار ندارد نتوانستم لينكش را اينجا بگذارم.


از اینکه برای خواندن این پست وقت صرف کردید سپاسگزارم
خواندن کامنتها، یادداشتها و نقطه نظرات شما شیرین ترین لحظات مرا در این وبلاگم شکل میدهد
لطفا نقطه نظرات خود را در خصوص این پست برایم بنویسید.
برای اشتراک مطالبم روی این تصویر کلیک کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Skype
Telegram
WhatsApp
Email
مکانی برای گفتگو در مورد این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا