مطالب تصادفی
دسته بندی مطالب

لوله کشی تلگرام به بلاگ؟!

الان که دارید این متن را میخوانید، بیشتر صفحات شبکه اجتماعی ام را به این وبلاگ لوله کشی کرده ام. پس اگر در جایی جز در وبلاگم این متن را میبینید بدانید که از طریق لوله کشی به آنجا رسیده است
یعنی به محض اینکه اینجا مطلبی درج میکنم در همه صفحاتم منعکس میشودحتی ایمیل هم میشود
ولی با یک موضوعی مواجه شدم که فکر کردم از شما مشورت بگیرم و از تجربه شما هم استفاده کنم
و آن اینکه با توجه به اینکه نشر محتوا در هر فرمتی برای من در تلگرام به مراتب ساده تر از وبلاگ است، علیرغم اینکه سالهاست خودم وبلاگ مینویسم، آیا خوب است که یک لوله کشی هم از تلگرام به اینجا بکنم و فقط در تلگرام مطالب را درج کنم که وبلاگم هم به روز شود؟
حسن نشر محتوا در وبلاگ این است که مطالب را میتوان از طریق جستجو یافت و اگر کسی دنبال چنین موضوعی باشد با جستجو در وب، به محتوای من حتی اگر فیلم یا صوت باشد میرسد.
ولی تلگرام به موتور جستجوهای وب متصل نیست. فقط میتواندرون خودش را از طریق خودش جستجو کرد
مطالبی که از طریق لوله کسی به اینجا ارسال میشوند کامل نیستند بلکه عنوان و چند خط از متن به همراه لینکی برای ادامه که اصولا به خود تلگرام و همان پست متصل میشود درج میشود.

و از همه بدتر اینکه:

در تلگرام نمیتوان کامنت و نظر دریافت کرد! در اصل یک جورهایی برگشت به وب 1 است و مخاطب اگر بخواهد نظری بدهد به زحمت میفتد تا بتواند دایرکت بفرستد.
گرچه از زمانی که وبلاگها از رونق افتادند این وبلاگ هم چندان کامنتی هم نگرفته است که بخواهد نگرانم کند

شما بودید این کار را انجام میدادید؟ چرا؟

Facebook
Twitter
LinkedIn
Skype
Telegram
WhatsApp
Email
مکانی برای گفتگو در مورد این نوشته

2 دیدگاه دربارهٔ «لوله کشی تلگرام به بلاگ؟!»

  1. با سلام و وقت بخیر
    آقای دکتر احتراما یک مورد را پیشنهاد بدهم که ابتدا فونت قالب وبلاگ در قسمت نوشته ها را به ایران سنس یا ایران یکان تغییر بدهید.
    خواندن نوشته های شما برای چشم چندان آسان نیست و بیشترین چیزی که کاربر را به خواندن متن شما وادار می کند، دانشی است که پشت این فونت نامناسب قرار گرفته.
    و اما پیشنهاد دوم این که محتوا را هم د رسایت و هم در تلگرم منتشر کنید. چون متاسفانه بسیاری از بینندگان به سایت مراجعه نمی کنند و اگر متنی در تلگرم نباشد، لینک مقاله را از وبلاگ باز نیم کنند و ممکن است متن به خوبی دیده نشود.
    ولی دلیل دیگری هم دارم که محتوا داخل وبلاگ هم گذاشته شود که برای SEO سایت شما مناسب تر است و به مرور زمان با ایندکس صفحات شما در گوگل، مخاطبین بیشتری به مطالب شما دسترسی پیدا می کنند.
    همچنین گواهینامه SSL شما هم برای تبدیل سایت به HTTPS گویا به درستی تنظیم نشده و همه فایل های موجود در سایت شما از این گواهینامه استفاده نی کنند.
    نتایج GTMetrix سایت نیز میتواند بهبود پیدا کند تا صفحات سایت برای کاربر سریعتر و بهینه تر باز شوند و در گوگل نیز نتایج بهتری کسب کنید.

    1. سلام جناب شایق عزیز،
      ممنونم از نقطه نظراتتان
      راستش من زیاد به وردپرس وارد نیستم ولی فونتش ایران سنس است. الان هم ایران سنس میبینم. شاید موقع لود شدن به خاطر سرعت کند لود شدن فونت این مشکل را داشتید
      در مورد پیشنهاد دوم، بله نکته مهمی را فرمودید
      مشکل اینجاست که به دلیل سختی درج در بلاگ، سرعت انتشار در تلگرام بیشتر میشود، برخی نوشته ها در تلگرام راحت از جایی فوروارد و منعکس میشوند، مطالب گاها کوتاه و مختصر و مفید است، که همانها را بخواهم در بلاگ هم درج کنم خیلی جذاب نمیشود
      برای همین هم در این دو راهی مانده ام
      روی نکاتی که فرمودید بیشتر فکر میکنم
      ممنون از توجهتان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا