مطالب تصادفی
دسته بندی مطالب

مجمع ساليانه انجمن مديريت ايران

امروز براي شركت در مجمع انجمن مديريت ايران دعوت داشتم. از من خواسته شده بود نيم ساعت زودتر بروم.
متوجه شدم كه مرا مورد لطف قرار داده و به عنوان ناظر انتخاب نموده اند.
مجمع امسال نيز مثل هر سال كه با ديد و بازديد عيد همراه است صميمي بود. تجديد ديدار با دوستاني كه مدتها بود نديده بودمشان لحظات را شيرين كرد
دو سه خبر هم كه در آنجا كسب كردم را به اطلاعتان ميرسانم :
مطلع شدم كه جناب آقاي مهندس داود كشاورز نيز وبلاگ نويس شده اند. وبلاگشان در آدرس http://top-management.persianblog.com در دسترستان قرار دارد

آقاي مهندس مير فخرايي هم كه اگر اشتباه نكنم دبير انجمن مشاوران مديريت هستند دعوت ميكردند كه حتما عضو شوم. به هر حال از دوستان اگر كسي ميخواهد عضو شود با اين شماره تماس بگيرد و اطلاعاتشان را بگيرد: 22043005 محلشان هم در ساختمان سازمان مديريت صنعتي است. جالب است كه خود من نميدانستم آنها آنجا هستند!

يك خبر خوب هم براي دوستان عزيز شمال كشور. نمايندگي انجمن مديريت ايران در آنجا فعاليتش را شروع كرده است.

اگر علاقمند به همكاري با آنها هستيد با جناب آقاي مهندس سميعي به شماره 09121016521 تماس بگيريد. امكانات خوبي نيز براي ارائه خدمات به شركتها در زمينه مشاوره و آموزش فراهم نموده اند. اگر ارتباط داشته باشيد براي هر دو شما مفيد خواهد بود.

پروژه برنامه ريزي استراتژيك بازاريابي و صادرات محصولات يكي از استانها كاري است كه توسط يكي از دوستان عزيز معرفي شده و احتمالا در همين هفته قراردادش نهايي ميشود و كار روي آنرا بايد به صورت فشرده انجام دهم تا وقت زيادي از من نگيرد. اين كار را قرار است با كمك دو تن ديگر از دوستان انجام دهيم و فكر ميكنم با يك تقسيم كار مناسب بتوانيم سر موعد تحويلشان دهيم.

از طرفي يكي از همكلاسان عزيز مرا دعوت نموده است كه كار مديريت سايت كانون فارغ التحصيلان سازمان مديريت صنعتي كه به تازگي فعاليتش را آغاز نموده است را بر عهده بگيرم. در جلسه اي با مدير عامل شركتي كه فعلا مديريت كانون را نيز بر عهده دارند متوجه شدم كه تقريبا كار پر هزينه اي بايد انجام دهم در حاليكه بودجه خاصي براي پروژه شان در نظر نگرفته اند.
تصميم دارم تا مراحلي كه مربوط به من ميشود را در يك برنامه فشرده براي تهيه طرح اوليه به آنها تحويل بدهم تا بعد از طريق طراحان سايت و احتمالا تيم برنامه نويسي كه با آنها قرارداد دارد كار را پياده نمايند. توسعه يك سايت كار جذابي است به شرط آنكه تيم برنامه نويسي خوبي دم دست داشته باشي.
به هر حال من كارم را در شان خودم انجام خواهم داد.

اينجور كارها يا ساير كارهاي مشاوره اي به نوعي شبيه به كاردستي هايي است كه ذهنم را از درگيريهاي روزمره كارهاي جاري شركتم جدا نموده و به چالش ميكشد. خيلي چيزها از اين جور چالشها ياد گرفته ام به خصوص كه جذابيت برخي كارها آدم را وادار ميكند بي اختيار بيشتر و بيشتر مطالعه كند و بيشتر و بيشتر ياد بگيرد.

پا نوشت: از فضاي پستهاي اخيرم خوشم نمي آيد. به نوعي بيشتر از خودم نوشته ام و شبيه وصف احوال و خاطرات شده است. شايد هنوز حوصله عميق شدن در مسائل مديريتي را ندارم. شايد ابهام فضاي كسب و كار مرا به اينطور نوشتن سوق ميدهد.
لطفا فعلا تحملم كنيد تا ببينيم چه ميشود


از اینکه برای خواندن این پست وقت صرف کردید سپاسگزارم
خواندن کامنتها، یادداشتها و نقطه نظرات شما شیرین ترین لحظات مرا در این وبلاگم شکل میدهد
لطفا نقطه نظرات خود را در خصوص این پست برایم بنویسید.
برای اشتراک مطالبم روی این تصویر کلیک کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Skype
Telegram
WhatsApp
Email
مکانی برای گفتگو در مورد این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا